Ruletní systém Dopey Experiment
Systém Dopey Experiment je jednoduchý a zábavný systém pro ruletu, který byl poprvé představen Andrém Shestovem, známým matematikem. Tento systém je založen na konceptu rovnoměrné distribuce, což znamená, že v dlouhém časovém horizontu by měla každá číslice na ruletě padnout stejný počet krát.
Jak systém funguje
- Vyberte si libovolné číslo na ruletě.
- Sázejte jednotkovou částku na toto číslo po dobu 35 kol.
- Pokud vaše číslo padne během těchto 35 kol, vyhráváte.
Tato strategie je zábavná a má nízké riziko, protože sázíte stejnou malou částku na stejné číslo. Zisk je vysoký, pokud vaše číslo padne, ale pravděpodobnost toho je nízká.
Příklad
V následující tabulce si ukážeme, jak by vypadala hra v praxi při 20 tocích s použitím systému Dopey Experiment.
Spine | Výsledek | Sázka (EUR) | Sázka na číslo | Padlé číslo | Bilance (EUR) |
---|---|---|---|---|---|
1 | Prohra | 1 | 17 | 36 | -1 |
2 | Prohra | 1 | 17 | 1 | -2 |
3 | Prohra | 1 | 17 | 10 | -3 |
4 | Prohra | 1 | 17 | 6 | -4 |
5 | Výhra | 1 | 17 | 17 | 32 |
6 | Prohra | 1 | 17 | 0 | 31 |
7 | Prohra | 1 | 17 | 14 | 30 |
8 | Prohra | 1 | 17 | 2 | 29 |
9 | Prohra | 1 | 17 | 3 | 28 |
10 | Prohra | 1 | 17 | 16 | 27 |
11 | Prohra | 1 | 17 | 5 | 26 |
12 | Prohra | 1 | 17 | 13 | 25 |
13 | Prohra | 1 | 17 | 9 | 24 |
14 | Prohra | 1 | 17 | 36 | 23 |
15 | Prohra | 1 | 17 | 18 | 22 |
16 | Prohra | 1 | 17 | 1 | 21 |
17 | Prohra | 1 | 17 | 8 | 20 |
18 | Prohra | 1 | 17 | 12 | 19 |
19 | Prohra | 1 | 17 | 4 | 18 |
20 | Prohra | 1 | 17 | 11 | 17 |
Podle výše uvedené tabulky jsme po 20 tocích v plusu 17 EUR. To ukazuje, že i když je pravděpodobnost výhry v každém kole nízká, pokud vaše číslo padne, může to vést k významnému zisku.